Avatar billede mac123 Nybegynder
24. december 2003 - 15:39 Der er 5 kommentarer

Resize pictures i en batfil

Er der nogen der ved om man kan resize billeder i et batjob og evt, hvordan ??
Avatar billede bertelbrander Novice
24. december 2003 - 16:23 #1
Der er ingen kommandoer/programmer i standard windows der kan resize billeder.
Du bliver nødt til at finde et program der kan.
Du kan naturligvis godt kalde dette program fra en .bat fil.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. juli 2005 - 21:30 #2
Avatar billede mac123 Nybegynder
20. juli 2005 - 19:26 #3
Tak for hjælpen, point til bertelbrander
smid et svar bertelbrander
Mac
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juli 2005 - 19:55 #4
... øhhh - <bertelbrander> fortalte jo bare at der _ikke_ er noget standard windows program der ka' det der.

I hvilken forbindelse skal du bruge det ?
Så mit forslag ikke ka' bruges ?
Avatar billede mac123 Nybegynder
22. juli 2005 - 08:59 #5
Spørgsmålet var om der var nogen det viste, om man kunne resize billeder i et batjob og det svarede bertelbrander jo på.