Avatar billede lundse21 Nybegynder
23. december 2003 - 22:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sang med guitar og saxofon?? måske lavet af mike oldfield?

Som titlen siger leder jeg efter en speciel sang. Den er instrumental, og selve sangen er opbygget efter først kommer der en linie med guitar, så spiller saxofonen det samme stykke. Og sådan er arrangementet i resten af sangen. Jeg har fået af vide at den muligvis er lavet af Mike Oldfield.??

mvh Lundse
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. december 2003 - 22:48 #1
Det kunne også være melodien "Lily was here" af David A. Stewart (fra Eurythmics) og Candy Dulfer på Saxofon? Det er netop en guitar og en saxofon, der 'flirter' med hinanden. Kanon-god melodi.
Avatar billede phpwiz Nybegynder
23. december 2003 - 22:48 #2
turbular bells ???
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. december 2003 - 22:54 #3
Du kan høre et preview (ganske lovligt) af sangen "Lily was here" her:
<http://195.96.170.63/w/wzev_hgvdzig/orob_dzh_sviv/62020/16253683/01_-_lily_was_here.prev.mp3>

Preview er meget kort (30 sekunder) så man hører kun lige guitaren starter, saxofonen kommer bagefter, men den når man desværre ikke at høre. Klippet er dog langt nok til at du vil kunne høre om det er den stil...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. december 2003 - 22:55 #4
Avatar billede lundse21 Nybegynder
25. december 2003 - 00:22 #5
det var lige præcis den sang jeg ledte efter. tak skal du have holmgaard4.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. december 2003 - 10:27 #6
NØJ hvor er jeg god!! :-D