Avatar billede sdavidge Nybegynder
23. december 2003 - 11:06 Der er 7 kommentarer

Upload, med file limit's 50K/*.jpg

Hi....

Jeg har kikkede lidt rundt på alle de andre spørgsmål, ang upload og limit file size.

Det jeg prøver at gøre er at lave et upload, hvor man kun kan upload *.jpg. og størelsen på filen må MAX være 50K.

De koder jeg har haft fundet da gøre dette, virker ik, 100%........ så hvis da er nogen af jer da har haft lavet sådan en..... så er da 200POINTs

TAKKER,
Glædelig Jul & Godt Nytår

SDavidge
Avatar billede zkiifreak Nybegynder
23. december 2003 - 11:36 #1
Det ville hjælpe, hvis du angav hvilken komponent, du brugte
Avatar billede sdavidge Nybegynder
26. december 2003 - 21:58 #2
Hi,,,, sorry, jeg har min site på et webhotel, så jeg har ik nogen komponent til at gøre det,,,,, så er det muligt for ASP at gøre det.....
Avatar billede zkiifreak Nybegynder
27. december 2003 - 18:44 #3
Mystisk, at dit webhotel ej har en komponent til upload... Nåh fred, være med det... Du kan evt kigge her, hvis dit webhotel helt sikekrt ikke ejer en upload-komponent:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnasdj01/html/asp0900.asp

Ellers kig her, hvis du finder ud af, at de har Chili!ASP:
http://docs.sun.com/source/817-2514-10/Ch13_SpicePack68.html

Zkii
Avatar billede sdavidge Nybegynder
29. december 2003 - 17:10 #4
Det vil jeg lige prøve....... takker..
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
25. februar 2004 - 11:06 #5
Og ... ?
Avatar billede sdavidge Nybegynder
20. juni 2004 - 09:39 #6
Takker
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
21. juli 2004 - 20:37 #7
Det betød - skal du ikke snart have lukket det spørgsmål?