Avatar billede ekman Nybegynder
22. december 2003 - 14:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installere driver

Hej,

jeg har et problem med en Sampo-skærm, hvor driveren ikke fungerer ordentligt. Jeg kan kun se 16 farver, og har ikke mulighed for at få flere under 'Egenskaber' -> 'Indstillinger'. Jeg har nu fundet driveren på http://www.sampotech.com/favorite.htm, men kan ikke få den installeret.

Jeg har prøvet at finde den gennem 'Enhedshåndtering', men får bare 'Fejlkode 28', som Microsofts supportside kalder: 'Driverne til denne enhed er ikke installeret' - hvilket jeg jo godt kunne regne ud. Deres råd har heller ikke hjulpet. Jeg har Windows 2000.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. december 2003 - 14:17 #1
Jeg tror nu ikke det er pga. din monitordriver, du ikke kan se flere farver. Fejlen ligger snarere med driveren til grafikkortet. Prøv at opdater den istedet.
Avatar billede ekman Nybegynder
22. december 2003 - 16:22 #2
Jeg kigger lige på det...