Avatar billede tabasco Nybegynder
22. december 2003 - 03:42 Der er 8 kommentarer

koge koden ned

Hej der ude! jeg har dette foeglende javascript some jeg gerne vil optimere mest muligt og minimere koden.

foerst og fremmeste vil jeg gerne have optimeret den metode hvor jeg skriver mine arrays, dette kan sikkert goere nede hvor jeg har indsat et comment. "//write out flash"

Det jeg skal kunne defienere i mine arrays er:
- Filename
- ID
- Name
- Url
- Image path

Disse skal alle bruges til at skreve referencen til mine flash filer og definere et link paa den gif der saettes ind hvis brugeren ikke har flash.

Filen kan i finde her!

http://us.f1f.yahoofs.com/bc/6e234160/bc/test.js?bfY4l5_AGWPD3xDu

Haaber i kan forstaa mig bare lidt :) og ha en god jul!
Avatar billede roenving Novice
22. december 2003 - 04:56 #1
Næh ...
Avatar billede roenving Novice
22. december 2003 - 04:59 #2
You do not have permission to get the requested URL from this server.
Avatar billede nak-m Nybegynder
22. december 2003 - 05:00 #3
<spam> Hvad gør du oppe så sent roenving? :) </spam>
Avatar billede roenving Novice
22. december 2003 - 05:03 #4
Jeg er da tidligt oppe !-)
Avatar billede nak-m Nybegynder
22. december 2003 - 05:06 #5
Du er en rad! ;)
Avatar billede tabasco Nybegynder
23. december 2003 - 01:16 #6
ups her er en url der virker!
http://us.f1f.yahoofs.com/bc/6e234160/bc/Sydney/test.js?bfV245_AZlDOqbrQ

God jul og godt nytaar fra Sydney!
Avatar billede olebole Juniormester
30. december 2003 - 19:52 #7
<ole>

Det er svært at få hjælp, når man spilder folks tid med døde links

/mvh
</bole>
Avatar billede tabasco Nybegynder
01. januar 2004 - 22:45 #8
ok vi prøver igen igen, fuck hvor er det yahoo fil hosting noget lort! blev noed til at bruge det da mit webhotel er ved at blive flyttet!

proev den her :) http://web15933.web06.talkactive.net/test.js