Avatar billede hmj Nybegynder
17. januar 2001 - 21:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lotus navigationstaster

Det med at slå Lotus 123 navigationstaster fra under indstillinger i Excel løste mit problem med Tab tastens spring i regnearket, men kun til næste gang Excel åbnes, så har programmet selv sat flueben igen. Hvad er der gået galt?
Det med point for svaret gik også galt, det var naturligvis ikke mig selv der skulle have dem, men hvordan tildeles de? (jeg er ny her)
02. februar 2001 - 12:49 #1
hmj - jeg har lige forsøgt det samme i min Excel2000 - desværre med samme resultat - jeg kan ikke slå det fra igen....
Jeg har kigget på microsoft\'s hjemmesider, men ikke fundet løsningen på problemet. Jeg har heller ikke kunnet finde nogle parametre i registreringsdatabasen.
Måske taler vi om en bug i Excel.
02. februar 2001 - 22:54 #2
I registreringsdatabasen finder du følgende:

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Office\\9.0\\Excel\\Options3

Værdien af Options3 kan være f.eks. 00000042 (måske noget andet) - den slutter med et 2 tal

Ændre dette 2 tal til et 0

There you go - husk at Excel skal være lukket imens.

07. marts 2001 - 00:07 #3
Har du fået det til at virke ?
Løsningen virkede fint hos mig.
Avatar billede hmj Nybegynder
07. marts 2001 - 21:24 #4
Hej flemmingdahl
Det tog lidt lang tid, jeg har fået ny pc og skiftet fra modem til kabel net.
Men nu har jeg rettet i reristreringsdatabasen, og det hjalp. Mange tak
mvh. hmj