Avatar billede pethe03 Nybegynder
21. december 2003 - 12:35 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Trains and Trucks Tycoon v1.1 Patch

Hej
Jeg leder efter en patch til spillet Trains and Trucks v1.1
Jeg har søgt uden held på nettet. Kun fundet et til den tyske version.
Hjælp
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. december 2003 - 12:38 #1
ved ikke om det er en korrekt sprog version

http://hry.tiscali.cz/clanek/patche.asp?id=3605
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. december 2003 - 12:43 #3
bob-bob1>> linket er ulovligt på eksperten.dk
eagleeye / CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. december 2003 - 12:46 #4
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
21. december 2003 - 12:46 #5
sorry ... didn´t know.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
21. december 2003 - 12:51 #6
eagleeye: Skulle lige finde mit link igen. :)

Har været inde og kikke på siden. Kan ikke se noget der indikerer den er ulovlig.
Hvorfor var mit link ulovligt?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. december 2003 - 12:54 #7
bob-bob1 => det site er også kendt for sine andre patches (NoCD patches, ect) og da de ikke er lovlige (grundet de er modificerede exe filer der er beskyttet af producentens copyright/licens regler)
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
21. december 2003 - 12:55 #8
Så må vi gøre det på en anden måde.

pethe03. gå ind på www.google.dk -> vælg avanceret søgning -> sprog vælg engelsk -> søg ...... du vil blandt de første link finde hvad du skal bruge.

Det kan vel ikke stride mod ekspertens regler?
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
21. december 2003 - 12:57 #9
rkhdk: tak for svar, men hvordan ved man at en side er et ulovligt link?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. december 2003 - 12:59 #10
brug din sunde fornuft, hvis der ligger meget andet, som ser "skummelt" ud så enten undlad at lægge linket eller spørg CoAdmin (som kan kontaktes via coadmin@eksperten.dk)

hvis der ligger serials, cracks, warez eller andet ulovligt, så undlad at læg linket ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. december 2003 - 13:01 #11
plus den side du henviste til, der er en grund til deres disclaimer som du skal acceptere før du kommer ind
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
21. december 2003 - 13:03 #12
rkhdk: forsøger altid at bruge min sunde fornuft *ss*, men så intet skummelt på siden. Har desuden utallige sikkehedsprogrammer installeret, som plejer at holde mig væk fra skumle sider :)
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
21. december 2003 - 13:05 #13
rkhdk: synes derimod dit første link til cz ser serdeles skummelt ud, men godt du brugte din sunde fornuft :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. december 2003 - 13:10 #14
før jeg poster skummele links, så kikker dem den hurtigt igennem efter nogle bestemte ord..

plus igen, så er det tiscali der ligger bag sitet, så om det er .dk, .com, .cz, eller andet.. så er det stadig et "større" firma bag, der skal overholde visse regler ;o)

men det er jo ikke det vi skal diskutere nu, men hjælpe pethe03 med problemet ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. december 2003 - 13:11 #15
det lød ikke helt rigtigt
før jeg poster skummle links, så kikker jeg dem hurtigt igennem efter nogle bestemte ord..
Avatar billede pethe03 Nybegynder
21. december 2003 - 13:53 #16
Har fået patchen, du får 100p, rkhdk får de ander 100
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. december 2003 - 14:05 #17
bob-bob1 => du kan se om du er anmeldt her http://www.eksperten.dk/coadmin/coadmin.phtml og nej jeg har ikke anmeldt dig ;o)
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
21. december 2003 - 16:06 #18
rkhdk: Du skal naturligvis have de 100 P som var tiltænkt dig.
Avatar billede mantakno Nybegynder
13. juli 2011 - 23:29 #19
ubisoft har den patch, men pga retsag har de taget spilet væk fra listerne, men da du har købt det spil skal de faktisk gi dig den patch, me det er jo jura og det kan godt være de ikke må det ? jeg har faktisk den patch. tror nok jeg fik den for lang tid siden