Avatar billede kaad15 Nybegynder
18. december 2003 - 17:20 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Det er ikke rigtigt. Hjælp Tak

Jeg har lavet en hjemmeside og har fået et gratis webhotel ved 1go, men der er noget galt. Jeg har uploaded det fra Bullet Proof, men der er noget galt. I kan slev tjekke det ud på www.clancss.1go.dk . Det er første gang jeg prøver dette så jeg er lidt noob. Det må i undskylde, men hvad er det jeg har gjort forkert.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. december 2003 - 17:22 #1
Det der ligger i foldere HP skal flyttes et niveau ned.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. december 2003 - 17:22 #2
folderen even
Avatar billede kaad15 Nybegynder
18. december 2003 - 17:25 #3
kan du
Avatar billede kaad15 Nybegynder
18. december 2003 - 17:25 #4
kan du ikke forklare det lidt bedre
Avatar billede wickedd Juniormester
18. december 2003 - 17:27 #5
Alle de filer du har i mappen som hedder HP, skal bare smides ind på din hjemmeside. Mappen skal du bare glemme, så det kun er alle filerne du overførere
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. december 2003 - 17:27 #6
Din uploadede hjemmeside ligger i princippet her: http://www.clancss.1go.dk/HP/Index.htm

Når du uploader med din ftp klient, ser det ud til du lægger din hjemmeside i biblioteket ..\hp\ på dit webhotel. Istedet skal du smide det i roden, altså ..\
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
18. december 2003 - 17:40 #7
Din index-fil skal have endelsen .htm eller .html, ellers virker det ikke :o)
Avatar billede kaad15 Nybegynder
18. december 2003 - 17:40 #8
Prøv at se nu..... det duer ikke
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
18. december 2003 - 17:42 #9
Desuden: Linksne på http://clancss.1go.dk/About.htm fører alle til E:\HP\Members.htm ...
Avatar billede agrezz Nybegynder
18. december 2003 - 17:44 #10
det let.. det er fordi din fil endten skal hedde index.htm eller default.htm
det er serveren sat til..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. december 2003 - 17:44 #11
Det er tæt på det virker.

Du er lige nødt til at omdøbe filen Index.html til index.html - altså med lille istedet for stort "i".
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. december 2003 - 17:44 #12
den må gerne hedde index.html - blot SKAL det være skrevet med småt :)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
18. december 2003 - 17:46 #13
Så virker den vist :o)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
18. december 2003 - 17:47 #14
Så mangler du bare at ordne linksne på http://clancss.1go.dk/About.htm :o)
Avatar billede kaad15 Nybegynder
18. december 2003 - 17:47 #15
nanoq...... du er en gud....
Avatar billede agrezz Nybegynder
18. december 2003 - 17:59 #16
hmm så vidt jeg kan se svarede jeg på dit spørgsmål..? men ingen point..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. december 2003 - 18:08 #17
agrezz, du brød ind i en igangværende opgaveløsning...

Desuden medvirkede du ikke til løsning af hovedproblemet, nemlig at index filen lå placeret forkert. Det var først efter dette var løst, problemet med navngivningen af index filen blev åbenlyst.
Avatar billede agrezz Nybegynder
18. december 2003 - 18:19 #18
en igangværende opgaveløsning.. :D

fint fint