Avatar billede norsker Nybegynder
17. december 2003 - 15:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

filoverførsel fra ixus til ipod

Hej. Jeg overvejer at købe en ipod og vil høre om man kan overføre billeder direkte fra et Canon IXUS400 kamera til ipod'en? Så behøver man ikke slæbe alverdens ramkort eller bærbare computere med på ferie. Er spændt på om nogen tilfældigvis ved det? Satser på 40Gb Ipod'en, men USB/firewire giver sikkert problemer ligesom alt muligt andet. Måske er der en tredjepart der har udviklet en smart dims?

mvh Jeppe
Avatar billede norsker Nybegynder
17. december 2003 - 16:14 #1
Har selv fundet svaret.. Man kan købe en ekstern card reader til 99$