Avatar billede lhawk Nybegynder
16. december 2003 - 13:09 Der er 3 kommentarer

VPN og Exchange problem

Vi har et mindre netværk hvor vi kører med Exchange.
Vi bruger det mest til at dele kalendre osv. og dette har også fungeret fint.
Nu har vi så installeret VPN forbindelser, så der også kan kobles på udefra. Dette kører sådan set også fint nok.
Problemet er at så snart nogen har været inde på serveren udefra med VPN, så mister alle de lokale forbindelsen til Exchange.
Er der nogen der har en god ide, eller et godt råd?
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. december 2003 - 13:23 #1
Jeg har ikke umiddelbart noget bud, men jeg har nogle gode kontakter jeg kan spørgs. Fortvivl ej, jeg vender tilbage
Avatar billede riversen Nybegynder
16. december 2003 - 13:57 #2
jeg har et bud men kan først komme med det senere i dag, når jeg lige får tjekket noget...håber jeg husker det :-).

Der skal rettes i hosts og lmhosts
Avatar billede lhawk Nybegynder
16. december 2003 - 14:08 #3
Jeg venter på jer begge med længsel :-)