Avatar billede syro_str0m Nybegynder
15. december 2003 - 21:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

problemer med windows 2000

ja nu har jeg et til problem:S

når jeg sætter min pc til at hente noget fra min server ( har lige formateret )

så kan jeg ikke flytte på ikoner eller mapper

skal os siges jeg heller ikke kan kopiere eller klippe mapper rundt på min computer

hva kan jeg gøre ved det

hjælper at genstarte med begynder igen når den skal hente
Avatar billede simonvalter Praktikant
15. december 2003 - 21:31 #1
det kunne godt være ms blaser .. er din computer opdateder med alt fra windows update?
Avatar billede simonvalter Praktikant
15. december 2003 - 21:31 #2
msblaster*
Avatar billede dcheng Novice
15. december 2003 - 21:32 #3
Prøv at opdater med Windows Update som sagt kører win2k bedst med SP4
Avatar billede simonvalter Praktikant
15. december 2003 - 21:33 #4
hvis jeg har ret har det intet med sp at gøre, men et hul i windows der får noget i windows til at crashe, som skaber de problemer.
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
15. december 2003 - 21:33 #5
skal jeg kun tage sp4 updaten ?

og nej da jeg lige har formateret er den ik opdateret
Avatar billede simonvalter Praktikant
15. december 2003 - 21:34 #6
så er det derfor .. du skal instalere ALT der hedder sikkerhedsopdateringer.

om du vil instalere sp4 og andre programmer er op til dig.
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
15. december 2003 - 21:34 #7
skal jeg bare tage alle updates i windows update som den finder ?
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
15. december 2003 - 21:35 #8
okay det vil jeg prøve ved ik hva sp4 er så jeg prøver med at opdatere først
Avatar billede simonvalter Praktikant
15. december 2003 - 21:36 #9
ja .. og det skal du iøvrigt gøre regelmæssigt

tag også og kør dette program bagefter

http://vil.nai.com/vil/stinger/
det kan finde ud af om du har fået blaster på maskinen
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
15. december 2003 - 21:43 #10
okay nu er jeg ved at opdatere med alt som den kunne finde i updaten

så må vi se hvordan det kommer til at gå :)
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
15. december 2003 - 21:46 #11
jeg kan ik få lov til at starte med at opdatere mit windows pga mit problem med pc'en GRRR;S
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
15. december 2003 - 21:49 #12
nu kunne jeg jeg svare igen når jeg er færdig med at opdatere
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
15. december 2003 - 21:55 #13
ja nu skrive min pc det her : En tidligere installation har uafsluttede opgaver, som kræver en genstart. Du skal genstarte computeren for at fuldføre installationen, før du køre internet explore installationen. internetprogrammet afsluttes nu

hva kan jeg gøre nu det er 3'e gang den skriver det efter en genstart når jeg prøver at opdatere windows 2000
Avatar billede simonvalter Praktikant
15. december 2003 - 22:12 #14
det er meget normalt at nogen opdateringer kræver en genstart.