Avatar billede owadsholt Nybegynder
15. december 2003 - 16:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gendanne slettede billeder (Compact Flash)

Casio QV7000SX kamera 128 MB Compact Flash kort.
Jeg har glemt at overføre nogle af billederne, før jeg slettede. Har ikke brugt kortet siden - i håb om, at én eller anden kan rådgive mig om gendannelse. Har gammel version af Norton Desktop ver. 2.0 (for Windows), men gider ikke installere den uden videre, hvis eksperterne fraråder det. Kører Windows ME på stationær og XP pro på bærbar.
15. december 2003 - 16:55 #1
Prøv dette program:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Det er freeware.
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 17:24 #2
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 17:25 #3
Prøv at kigge hos IBAS - der er eksperter i at reetablere data, og har også en application til at WIPE data.
http://www.ibas.dk/datasletning/index.htm

men de koster men er tilgængæld 100% så ved ikke hvor vigtigt det er
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 17:28 #4
Avatar billede owadsholt Nybegynder
15. december 2003 - 19:08 #5
Tak til erikjuul - du kom først og skal have pointene. Hvordan giver jeg dig dem?
Hilsen - owadsholt
15. december 2003 - 19:22 #6
Jeg skulle lægge et svar, og så accepterer du det. Men nu har du jo accepteret dit eget svar.

Opret et nyt spørgsmål med henvisning til dette spørgsmål, så svarer jeg på dette.

Fik du reddet billederne?
Avatar billede owadsholt Nybegynder
19. december 2003 - 17:12 #7
Til: erikjuul - tak for tippet, ja, jeg fik reddet billederne på nær 2, der var amputerede, så det var meget tilfredsstillende. Jeg opretter straks spørgsmålet.
19. december 2003 - 18:03 #8
Henvisning til spm. 441903