Avatar billede klamse Nybegynder
13. december 2003 - 16:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Digital kamera som webcam?

Hej!
Jeg har et Olympus C-750
Kan jeg bruge dette til webcam eller kan jeg bruge funktionen Capture som der er i nogle programmer er ikke lige en "haj" med digital kamera'er så need lidt help! ;)
PLZ!
Vh kasper
200 point !!! ER UDE! ;D
Avatar billede klamse Nybegynder
13. december 2003 - 17:12 #1
kom nu needer et svar :D
Avatar billede bleze Nybegynder
14. december 2003 - 00:26 #2
Hej Kasper. Desværre kan Olympus' kameraer ikke bruges som webcam. Det er gerne kun de billige digital kamera man kan købe der har denne multifunction for at gøre dem mere tiltrækende.  Du må nok bide i det sure æble og købe et webcam. Jeg kan anbefalde Philips Pro webcam
Avatar billede klamse Nybegynder
14. december 2003 - 18:25 #3
ok æv men det var da et svar :D 200 point ;)