Avatar billede reanimator Nybegynder
12. december 2003 - 21:41 Der er 3 kommentarer

Min profil blev nulstillet under OSX 10.2.8

Hej med jer.

Jeg oplevede at min brugerprofil på min iBook blev nulstillet, da jeg loggede ind på maskinen i morges (brugernavn og kodeord var der ikke sket noget med) opdagede jeg, at docken var ændret til samme stadie som når man lige har installeret OSX. Det var ikke alt, da jeg prøvede at åbne mail, blev jeg bedt om at oprette en profil. Mit spørgsmål er: Har i oplevet det samme, eller noget der minder om det, og er der nogen fiks måde, hvorpå man kan genetablere docken, og de programmer man havde installeret.

/Reanimator
Avatar billede aeblenet Nybegynder
13. december 2003 - 07:06 #1
Hvad gjorde du inden du lukkede ned, før dette skete ?

Har du evt ændret noget som helst i din brugerprofil ?
-eller ændret andre indstillinger.

Evt installeret ny software, som kræver data fra din brugerprofil ! ! !
Avatar billede ferdinand.k Mester
29. december 2003 - 08:40 #2
jeg har også prøvet det selv, og da skyldes det at der ikke er noget plads tilbage på din harddisk. Så snart OS'et ikke har plads til at rode, (min. 1 GB er min erfaring) fjerner den en række sys.prefs filer... Pisse irriterende, men der er ikke noget du kan gøre, med mindre du har taget backup, og kan erstatte den nuværende prefs folder... Det er bare sur ræv!!!
Avatar billede ferdinand.k Mester
14. januar 2004 - 07:29 #3
lukket?