Avatar billede renecarlsen Nybegynder
10. december 2003 - 08:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Maximum antal samtidige kald til en Web service

Hej

Jeg har hørt at der er et maximum på 10 samtidige kald til en web-service, jeg arbejder på en microsoft server 2003 enterprise (IIS 6.0).

Er der nogen der ved noget om denne begrænsning, og hvor kan man evt. finde noget om det i microsoft specifikationer
Avatar billede snowball Novice
10. december 2003 - 09:12 #1
Det med de 10 samtidige connections gælder kun hvis IIS ligger på en workstation udgave af Windows - altså f.eks. Win2k Pro, WinXP Pro osv.

Der er ikke nogen begrænsninger på server udgaven af Windows (med mindre du selv sætter den i IIS'en).

Snowball
Avatar billede petan Nybegynder
14. december 2003 - 20:30 #2
Jeg troede at der var begrænsninger - f.eks. hvis man ser på http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=712&ProductCategoryID=300 kan man se at der f.eks. står 25 clients - skal det ikke forstås som det maksimale antal der kan logge på IIs f.eks.??