Avatar billede djthomsen Nybegynder
08. december 2003 - 18:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Digitalt kamera til ca. 1000 kr.

Jeg skal simpelthen have købt et digitalt kamera, men har desværre kun 1000 kr. til dette projekt. men jeg ved ikke så meget om digitale kamerarer og vil gerne høre mere eller mindre "kloge" mennesker på området om hvilket kamera de syntes jeg skal købe! måske lidt naivt at tro at man kan få et godt kamera til de penge, men hovedsagen er at billede kvaliteten er i top! på forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. december 2003 - 18:45 #1
Hvis du overhovedet vil have noget der kan kaldes "kvalitet", skal du af med ca 2000 kr.
Et godt digital kamera koster mellem 2500 og 4000 kr. Derover er det ekstremt godt.
Men 1000? Det vil du nok få lav opløsning (dårlig kvalitet) og dårlig zoom, hvis der overhovedet er noget der hedder det, 1000 kr..
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. december 2003 - 18:53 #2
Jeg så dette tilbud den anden dag. Det lyder faktisk til at være et okay kamera til prisen http://www.inkclub.com/index.asp?CtryNo=208&LangNo=45&ADID=club03-11DF-dk&ps=XHQ030

Men det klart jo mere du betaler jo bedre bliver det, sådan er det som regl med alt.

Der er så ikke så meget hukommelse i det, men der er skærm, der er 2x optisk zoom og en okay opløsning.
Avatar billede peet-49 Novice
08. december 2003 - 18:54 #3
du kan købe her: www.ph-computer.dk de bliver sat ned til kr. 1150 i morgen.
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
08. december 2003 - 18:59 #4
Avatar billede jensendk Nybegynder
09. december 2003 - 11:47 #5
Kig efter Føtex/Bilka tilbud.. der kan man ofte få nogle rimelige til en god pris (Tænker bla. på Kodak's 6330 som lige er gået  for en sjat i sidste uge)