Avatar billede moliin Nybegynder
07. december 2003 - 23:25 Der er 5 kommentarer

Hvor kan frikort findes?

Er det muligt at hente frikort fra internet, og i så fald hvor. Helst dybe links...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. december 2003 - 23:27 #1
Frikort? Det er da noget du henter hos Told & Skat.. de kan da ikke downloades..
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
07. december 2003 - 23:35 #2
nej det er det ikke...!!!

Du går ned på rådhuset og beder om et... det kunne være meget fedt hvis deres database var frit tilgængeligt lol...

hvis du har et arbejde så skal du bede om det på din arbejdsplads

/Christian
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. december 2003 - 23:39 #3
"bede om det på din arbejdsplads"?
Det er da Told & Skat der udsteder frikort..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. december 2003 - 23:45 #4
moliin> Kontakt Told & Skat.
Avatar billede connie Nybegynder
08. december 2003 - 00:00 #5
Desværre har vi ikke mulighed for at bestille frikort over nettet i Danmark endnu, som de f.eks har i Norge: http://www.skatteetaten.no/Templates/Selvbetjening.aspx?id=8922

Men som >thesurfer< siger, så kan du få udstedt et frikort hos din kommunale skatteforvaltning. Der kræves ingen videre forklaringer, af den gode grund at de nok skal komme efter dig hvis du snyder, så det er der ingen ben i at få *S*