Avatar billede visual Nybegynder
06. december 2003 - 20:47 Der er 7 kommentarer

Stockphoto sider søges.

Jeg søger de såkaldte stockphoto sider som er gratis og ikke Getty Images og scanpix.
Avatar billede janemil Nybegynder
06. december 2003 - 21:16 #1
http://www.photo-gallery.dk
Han er sku billig.
Avatar billede fcs Novice
06. december 2003 - 21:50 #2
Janemil>> De er godt nok heller ikke specielt gode de billeder ;-)
Avatar billede janemil Nybegynder
06. december 2003 - 21:51 #3
Nå ok. Hvilken slags er du ude efter og hvad skal du bruge dem til?
Avatar billede fcs Novice
06. december 2003 - 21:54 #4
Janemil>> Det er ikke mig der har stillet spørgsmålet - jeg følger bare med, men kunne ikke lade være at kommentere dit link, da de billeder ikke i mine øjne var nogen ejeren kunne tage de store penge for ;-)

Hygge

FCS
Avatar billede janemil Nybegynder
06. december 2003 - 22:08 #5
Sådan ser stockphotos jo ofte ud.
Hele ideen er jo at have en masse fotos til illustration.
Kunstfotos er noget helt andet.
Avatar billede fcs Novice
06. december 2003 - 22:10 #6
Det kan der selvfølgelig være noget om, men lad os ikke diskutere videre her - det løser vi jo ikke Visuals problem ved ;-)
Avatar billede janny Nybegynder
13. december 2003 - 10:58 #7