Avatar billede kaad15 Nybegynder
04. december 2003 - 10:37 Der er 18 kommentarer

Steam cd-key

Jeg spille meget cs 1.6......... men det er pisse ondsvagt at man skal skrive sin cd-key hver gang man skal ind og spille og nogen gange bliver den bare ved med at sige at man skal skrive cd-key'en......... hvad fanden skal jeg gøre.............
Avatar billede htmlkongen Novice
04. december 2003 - 10:50 #1
Hmmm. Mener at der findes et (lovligt) program til det. Jeg skriver lige senere hvis jeg finder det
Avatar billede Chewie Novice
04. december 2003 - 10:52 #2
Lytter med :o)
Avatar billede kaad15 Nybegynder
04. december 2003 - 11:15 #3
Nu kommer det slet ikke ind ligemeget hvor mange gange jeg prøver at skrive det....
Avatar billede msamsing Nybegynder
04. december 2003 - 12:20 #4
Har du en original version HL eller CS ? Ellers kan den købes for under 100 kr.
Avatar billede kaad15 Nybegynder
04. december 2003 - 12:23 #5
ja forhelve......... jeg har org...
Avatar billede msamsing Nybegynder
04. december 2003 - 12:33 #6
okay! Har faktisk lige fundet ud af jeg har samme problem.
Der skulle komme en steam opdate idag - det kan være det er det der volder problemer.
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 14:49 #7
Det sker også hele tiden for mig..... Det er fordi der er en anden der bruger den samme CD-key som dig........ Det eneste du kan gører er at gå ned og købe en ny...
Avatar billede Chewie Novice
04. december 2003 - 16:33 #8
lybech >> har du et link der beviser dette .... for så hjælper det ikke at købe en ny ... da alle 14 mil. cd-keys er til at finde på nettet

vil lige pointere at jeg selv har org. HL
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 16:50 #9
Hvis du har et link hvor man kan finde alle 14 millioner cd-keys så vil jeg da gerne se den....
Avatar billede msamsing Nybegynder
04. december 2003 - 17:06 #10
prøv at logge ud af steam (gå ned i taskbar linien og højreklik på steam, vælg settings og log ud). Der kommer måske en dialogboks hvor du bare klikke ok. Genstart maskinen og se om det virker, det gjorde det for mig!
Avatar billede msamsing Nybegynder
04. december 2003 - 17:33 #11
har du prøvet at logge af steam???
Avatar billede Chewie Novice
04. december 2003 - 18:22 #12
lybech >> glem det ... det er ulovligt !!

msamsing >> jeg har prøvet dit foreslag ... men det funker stadig ikke
Avatar billede msamsing Nybegynder
04. december 2003 - 20:22 #13
prøv at oprette en ny profil og se om det hjælper. Har ingen anelse om det gør, men hvem ved???
Avatar billede Chewie Novice
04. december 2003 - 20:32 #14
Virker heller ikke .. desværre
Avatar billede msamsing Nybegynder
05. december 2003 - 10:45 #15
Så må man jo klage til Valve, der er vel ikke andre udveje - ellers prøv om du kan finde noget i forumet på www.steampowered.com
Avatar billede zeus6 Nybegynder
10. december 2003 - 01:48 #16
Du skal opdatere Dit Steam. det er fordi at Steam stadig er meget nyt og de laver ting om heletiden. men hvis du opdatere for den de sidste nye ting med også kan den finde ud af det. så opdatere og du skulle kunne bare gå ind uden at skrive Cd key.
Avatar billede msamsing Nybegynder
10. december 2003 - 19:10 #17
jeg tror kaad15 er gået kold!!!
Avatar billede zeus6 Nybegynder
30. december 2003 - 11:35 #18
Forventer dog Stadig at der sker noget her ???? Kaad15.