Avatar billede cesa Nybegynder
14. januar 2001 - 19:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ericsson T28 med svagt signal ??

Jeg har købt en brugt Ericsson T28s, men den modtager Teledanmarks signal meget dårligt. Hvis telefonen puttes i lommen forsvinder forbindelsen helt. Jeg har forsøge med Sonofon og Debitel-simkort og det er det samme. Kan man selv skifte antennen ??
Gode råd modtages med tak !!!
Avatar billede blood Nybegynder
14. januar 2001 - 19:48 #1
Jeg ville nok gå til butikken og kræve en ny tlf.
Avatar billede cesa Nybegynder
14. januar 2001 - 19:50 #2
Telefonen er købt på internettet uden garanti!
Avatar billede blood Nybegynder
14. januar 2001 - 19:54 #3
Avatar billede fido82 Nybegynder
14. januar 2001 - 20:40 #4
på alle nye produkter, er der altid 1 års garanti, ifølge loven, og på brugte ting 3 mdr, så det er lige fedt om den er købt på nettet eller ej, du har garanti på den
Avatar billede srhansen Nybegynder
25. januar 2001 - 00:34 #5
Henvend dig til en forhandler af Ericsson og få dem til at opgradere din software, det har hjulpet på en af mine venners telefon ô¿ô