Avatar billede webfear Nybegynder
03. december 2003 - 11:26 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Integrere med COM-objekter

Hej

Jeg kender intet til Visual Basic overhovedet, men har dog programmeret lidt i Delphi før.

Jeg skal lave et program i Visual Basic, som skal benytte nogle COM-objekter, og så vil jeg høre om der er nogle evt. kunne give mig en beskrivelse af hvordan dette gøres (skåret ud i pap :-)) og evt. komme med nogle kode-eksempler til det?
Avatar billede arne_v Ekspert
03. december 2003 - 11:30 #1
Avatar billede webfear Nybegynder
03. december 2003 - 12:06 #2
jeg kigger lige på den og ser om jeg kan bruge den.

Jeg kan dog ikke lige genkende koden, da jeg selv sidder med et eksempel, hvor som starter med nogle definitioner, der ser sådan ud:

ByVal orderHeader As TDSvrVB.OrderHeaderInfo_COM

Dette kan dog ikke kompileres, så jeg kigger lige på dit eksempel Arne.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. december 2003 - 16:53 #3
Kommet videre ?
Avatar billede webfear Nybegynder
30. december 2003 - 00:52 #4
Jeg har ikke rigtig kunnet få det til at virke, men jeg har fundet ud af at det ikke er så simpelt som jeg troede førhen, så jeg tror bare, at jeg kigger videre på det selv, men du hjalp mig da med kode til et COM-objekt, så du har fortjent 50 af pointsene.
Avatar billede webfear Nybegynder
30. december 2003 - 00:52 #5
hvis du lægger et svar :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
30. december 2003 - 10:23 #6
svar