Avatar billede caviar Nybegynder
03. december 2003 - 10:49 Der er 1 løsning

Operating system not found

Jeg kan jo godt regne ud at ovenstående betyder at der er noget galt med harddisken. Som regel kan det rettes ved geninstallation, men findes der evt. programmer/værktøjer der kan fixe det?? Evt. fortælle hvad der er galt. det behøver ikke være gratis.

Hvis et sådant findes, vil det jo spare mig for al den tid det tager at reinstallere
Avatar billede egidiussen Nybegynder
03. december 2003 - 12:16 #1
Hejsa
Du kan godt prøve at hente diverse "recovery" programmer på nettet, men jeg synes det lyder som om at din harddisk er ved at stå af. Du kan evt. prøve at køre et diagnoseprogram som kan checke harddisken - det kan som regel hentes på producentens hjemmeside - jeg ved at Maxtor helt sikkert har sådan et program hvis din harddisk er fra dem af.

Skipper