Avatar billede joe_tan Nybegynder
02. december 2003 - 21:47 Der er 2 kommentarer

Corecess 3113

Har lige fået 1024/256 fra Struernet.dk . De har sendt os en Router: Corecess 3113. Min sambo har så bestemt sig for ( uden at vide hvad han laver ) besluttet sig for at skifte bios i routeren. Da jeg så kommer hjem, er den for det første totalt låst, da den nye bios jo kræver et eller andet default password, hvillket vi ikke har, og vores forbindelse kører der ud over også meget dårligt ( noglegange halv hastighed, og ved høj hastighed, høj ping i spil ). Nå men så gik det hverken være eller bedre, at Struernet ikke har en kode der passer ?????? , men mener at Corecess burde ha den. Ok. corecess er så ret svære at få fat i, har sendt en mail hvor jeg forklarede dem sagen, men intet svar endnu. Hvis vi ikke finder en passende kode, skal vi betale Struernet for en ny router ( logisk nok ). Er der nogen der evt har haft samme problem, og ved hvad man skal gøre, eller er der en med kendskab til at låse den op på anden vis.

Mvh J
Avatar billede sirdux Nybegynder
03. december 2003 - 10:15 #1
Hvorfor skal du betale for en ny router, udfra hvad du harfortalt virker routeren ikke efter hensigten, og der med skal du kunne få den byttet til en ny uden omkostninger, da de har givet dig et produkt der ikke lever op til betingelserne for handlen.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
23. januar 2004 - 11:02 #2
den virker jo fint, der er bare blevet pillet lidt ved den ;)