Avatar billede haastrup Novice
02. december 2003 - 12:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan outlook afspille musik?

Hej,

Jeg har en ven der bruger outlook express, og han har på en eller anden måde fået programmet til at afspille musik i hans emails, så når jeg får hans emails får jeg julemelodier med. Rigtigt irriterende *GGG*

Kan jeg, med outlook, gøre det samme? og sende ham en elelr anden midi version af marilyn mansons "beatiful people" eller noget tlsvarende?

Jeg har kigget indstillingerne igennem, men jeg har ikke kunnet finde noget.

Håber i kan hjælpe mig, så jeg forhåbentligt kan "kurere" ham *GG*
Avatar billede hcma Novice
02. december 2003 - 14:58 #1
prøv at sende som html
Avatar billede jan99 Nybegynder
02. december 2003 - 20:20 #2
jeg tror ikke den kan,jeg har selv rodet meget med det, og har ikke kunnet få den til det!
Avatar billede soulmand Nybegynder
05. december 2003 - 03:41 #3
Incredimail må være en mulighed for dig.
Dette email program har jeg tidligere brugt - meget anvendelig når du ønsker at skabe emails med animationer billede og lyd.
Udover lydfunktion (hvor du også selv kan anvende egne filer) så har du et væld af andre multimediemulighder - og som noget nyt kan du også integrere med en Outlook Add-on mulighed.

http://www.incredimail.com/english/splash.html

Jeg har også tidligere forsøgt mig med lydintegration i Outlook emails vha (D)HTML og plugins, men det er noget skod for det virker aldrig efter hensigten og opfører sig meget forskellig fra pc til pc, og så går idéen om at kunne sende en email hvor du er sikker på at modtageren ser og hører det samme som du har skabt jo fløjten - og endvidere risikerer mailen også at blive forvekslet med virus og stoppes af antivirusprogrammel - så derfor anbefaler jeg Incredimail som mig bekendt modtages korrekt af de fleste e-mailklienter.
Avatar billede Trez Seniormester
07. december 2003 - 08:54 #4
I teorien burde du kunne med (D)HTML og plugins som soulmand skriver, men som han også så fint får med er det individuelt fra pc til pc hvordan det opfører sig, men der er ikke andet for end at forsøge dig frem.

/Trez
Avatar billede haastrup Novice
22. januar 2004 - 15:34 #5
Well, det blev ikke rigtigt til noget. Projektet blev droppet, men måske det bliver aktuelt i fremtiden. Da Soulmand er den eneste der har besvaret spørgsmålet er han dagens vinder.

Jeg beklager den sene tilbagemelding.
Avatar billede haastrup Novice
22. januar 2004 - 15:36 #6
Giv ham så de point!! NÅ!! ;-)
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2004 - 15:38 #7
haastrup >>  så er nok bedst at acceptere soulmand's svar, så vi kan få spørgsmålet lukket.
Tryk på soulmand lige til venstre for accepter-knappen og derefter på accepter.
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2004 - 15:40 #8
sorry  -  var nok lidt for hurtig  :o(
Avatar billede soulmand Nybegynder
22. januar 2004 - 18:11 #9
takker 8-}