Avatar billede olfert27 Nybegynder
30. november 2003 - 14:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lang opstart af Browseren

Jeg har installeret WIN XP Prof på en helt ny pc, samt PC Cillin 2002. Når jeg skal starte min Browser, tager ca. 1,5 min inden den starter op - Findes der en løsning
Avatar billede dana Nybegynder
30. november 2003 - 15:10 #1
Har du lavet alle de opdateringer til IE, som ligger i Windows Update? Hvis ikke så prøv dette!
Avatar billede olfert27 Nybegynder
30. november 2003 - 16:52 #2
Jeg har lavet alle opdateringer, også servicepakke 1.
Avatar billede dana Nybegynder
30. november 2003 - 16:56 #3
ok, så prøv at slå antivirus programmet fra for at se om det evt. er det der sløver IE.
Avatar billede arlet Juniormester
30. november 2003 - 17:48 #4
Så har du sikkert installeret en masse programmer.

gå ind i msconfig og start-fanebladet og se om der er mange med markering som starter op samtidig med windows.

fjern markeringen og de starter ikke op, men kan nåes fra start
Avatar billede dana Nybegynder
30. november 2003 - 18:37 #5
Tak for points :)
Avatar billede olfert27 Nybegynder
30. november 2003 - 18:50 #6
det var så lidt