Avatar billede Slettet bruger
29. november 2003 - 12:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flatbed Scanner eller Film Scanner

Hvad skal jeg vælge Flatbed eller Film Scanner, for at få mest ud af negativet. Kan man få en god scanner for 2000 kr
Avatar billede bizty Nybegynder
30. november 2003 - 20:46 #1
Hvis du vil indscanne negativer så hold dig væk fra flatbedscannerne,også selvom de lover man kan bruge dem til inscanning af negativer.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2003 - 15:27 #2
Hmm Jeg havde set mig varm på en CanonScan 8000F til at scanne negativer, hvad for en negativ scanner skal jeg så vælge. kan i anbefale mig en god negativ scanner til 2000 kr
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2004 - 23:40 #3
Tid til at lukke