Avatar billede rnnova Nybegynder
26. november 2003 - 09:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Yderligere printer driver (NT4) virker ikke ?

Hej

Jeg har en Windows 2003 Std. Server, som primært fungere som print server. Vi skal have lagt drivere ud til alle Intel platform (w95, w98, NT4, W2k) m.m., og det er her jeg kører fast.

Der er ingen problemer i at hente den pågældende driver, og tilføje den under "sharing - Additional drivers", så længe det drejer sig om W9x platforme, men Windows NT 4 driver vil den ikke godtage. Den ønsker en sti til den pågældene driver, og når den får den, siger den:

"Windows cannot locate a suitable printer driver..."

Det er med garanti NT4 driver til Intel platforme, og jeg har forsøgt med mange forskellige printer driver. Hvis det er en ældre printer (som HP5l), kan jeg sagtens installere driveren til NT4 fra 2003 cd-rommen.

Er der nogen som har nogen gode foreslag
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2003 - 10:12 #1
Hvilken printer, og driver version?
:-)
Avatar billede rnnova Nybegynder
26. november 2003 - 10:42 #2
HP LJ 5000, HP LJ 2100, HP LJ2200, HP LJ 4100, HP LJ 4050, HP LJ 1200, HP Business 2200 m.m.

Dette er de printere som er installeret, og som ikke fungere... Driver version er lidt forskellige, forsøgt både med lidt ældre, og så selvfølgelig de nyeste fra HP
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2003 - 11:07 #3
Visse versioner af printer-drivere er blokerede af Windows 2000/2003.
Dette link til HP, kan måske hjælpe dig: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl13043

:-)
Avatar billede rnnova Nybegynder
01. december 2003 - 08:32 #4
Har kigget lidt på siden... det forklarer jo tingene lidt...

Smid et svar, og du får point

Mange tak
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2003 - 12:36 #5
:-)
Avatar billede rnnova Nybegynder
21. april 2004 - 12:13 #6
Ups, her er point