Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
25. november 2003 - 22:19 Der er 1 løsning

Dansk guide til 13 sekunders tricket til SE T610

Her er der en dansk guide til "13 sekunders" tricket til Sony Ericsson T610.

---------------------------
13 sekunder tricket fungere på den måde at du laver et "master reset" af din telefon og mens den reset'r fjerner du batteriet, hvilket resultere I at telefonen ikke når at loade alle standard ringetoner, billeder osv., som tager plads på telefonen - så du får mere plads til dine egne ting :D
I alt har jeg selv 2400KB plads på min telefon (efter jeg lavede 13 sekunder tricket), hvorimod jeg før tricket kun havde omkring 1700-1800KB, så det ka' klart anbefales at gøre det :D

Før du går igang skal du lave en backup af din telefon bog, billeder, lyde - I det hele taget alt som du vil gemme, for det HELE bli'r slettet.
Når du så har gjort det, gør du følgende:

1) Tag din T610 frem og gå ind i følgende:

Opsætning > Nulstil alt > Nulstil alt > Tryk Ja til advarslen > Indtast koden (VENT MED AT TRYKKE OK!), som hvis du ikke har ændret noget, er 0000

2) Inden du trykker Ok, skal du først lige være klar til at fjerne batteriet fra telefonen, omkring 13 sekunder efter du har trykket Ok.

3) Når du så engang er klar til det, trykker du Ok, og venter 13 sekunder, og derefter fjerner du batteriet.

4) Når du nu starter din telefon op igen, skulle du gerne have fået omkring 200-300KB mere plads, hvis det er blevet gjort ordenligt! :)
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
27. november 2003 - 15:30 #1
Lukker lige "spørgsmålet"