Avatar billede schnejder Nybegynder
25. november 2003 - 18:38 Der er 6 kommentarer

arkiv for vandværks kasserer

jeg mangler et pogram hvor jeg kan indsætte alle forbrugere og søge på navn og / eller adersse.
jeg skal også kunne udskrive en adresseliste over alle brugere. Der skal være plads til at jeg kan have notater på hver bruger
Avatar billede ezzze Nybegynder
25. november 2003 - 18:44 #1
Jeg har set to forskellige programmer til vandværker, jeg kan bare ikke huske hvor *G*, men jeg kigger efter det, ellers check http://www.winko.dk/winko/main.htm

MVH

T
Avatar billede ezzze Nybegynder
25. november 2003 - 22:15 #2
Kan det ikke laves superbilligt i access eller et andet database program ?
Avatar billede lap Nybegynder
25. november 2003 - 22:41 #3
jo, både nemt og hurtigt - men det kunne også være en tabel i et worddokument - det er meget nemt at flette med et worddokument - til f.eks. labels eller lignende.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
26. marts 2004 - 07:42 #4
hej

dette er jo et gammelt indlæg meeennn
hvis du ikke har fået løst det endnu, så kan jeg lave et database program til dig, så du ikke SKAL have ms office

vallemanden
prog@night.dk
www.night.dk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
01. juni 2004 - 06:31 #5
måske i skulle overveje at lukke dette spg
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. juni 2004 - 12:10 #6
hmmm