Avatar billede babo Nybegynder
25. november 2003 - 12:40 Der er 1 kommentar

til: bufferzone og /cd

Hei. Husker dere at jeg hadde problemer med å sende et kommentar skjema fra hjemmesiden som er laget i FrontPage?
Vel her er html kodingen. Kanskje dere kan hjelpe meg nå:

<html>

<head>
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta http-equiv="Content-Language" content="en-us">
<title>feedback</title>
</head>

<body bgcolor="#9999FF" topmargin="0" leftmargin="0">

<p>&nbsp;</p>

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="776" id="AutoNumber2" height="7">
  <tr>
    <td width="20" valign="top" height="7">
    </td>
    <td width="91%" height="7">
    <h1><span lang="no-bok"><font face="Arial Narrow">Påmelding til
    Karrieredagene..</font></span></h1>
    </td>
  </tr>
</table>

<hr>
<p><span lang="no-bok">&nbsp;&nbsp;&nbsp; Her vil vi at du skal registrere hva
du og din bedrift ønsker og sende det til oss!</span></p>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--" onSubmit="location.href='../_derived/nortbots.htm';return false;" webbot-onSubmit>
  <!--webbot bot="SaveResults" u-file="_private/feedback.txt" s-format="TEXT/TSV" s-label-fields="TRUE" b-reverse-chronology="FALSE" s-email-format="TEXT/PRE" s-email-address="babo@jobbsenter.com" b-email-label-fields="TRUE" b-email-subject-from-field="FALSE" s-email-subject="*Tilbakemelding fra hjemmeside*" s-date-format="%d %b %Y" s-time-format="%H:%M:%S" s-builtin-fields="REMOTE_NAME REMOTE_USER HTTP_USER_AGENT Date Time" u-confirmation-url="feedback_ok.htm" startspan --><strong>[FrontPage Save Results Component]</strong><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="6561" -->
  <p><strong><span lang="no-bok">&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ja, jeg ønsker å melde på
  min bedrift til Karrieredagene 2004</span></strong></p>
  <dl>
    <dd><input type="radio" name="MessageType" value="Complaint"><span lang="no-bok">Ja&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
    </span><input type="radio" name="MessageType" value="Problem"><span lang="no-bok">Nei&nbsp;&nbsp;&nbsp;
    </span></dd>
  </dl>
  <p><strong><span lang="no-bok">&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ja, jeg ønsker å få vite mer
  om hva som skjer på Karrieredagene 2004</span></strong></p>
  <dl>
    <dd><select name="Subject" size="1">
    <option selected>Velg her</option>
    <option>Karrieredagene 2004</option>
    <option>Jobbsenteret</option>
    <option>Jobbsenterets CV-database</option>
    </select> <span lang="no-bok">Annet</span>:
    <input type="text" size="26" maxlength="256" name="SubjectOther"></dd>
  </dl>
  <p><strong><span lang="no-bok">&nbsp;&nbsp;&nbsp; Eventuelle kommentarer her</span>:</strong></p>
  <dl>
    <dd><textarea name="Comments" rows="5" cols="42"></textarea></dd>
  </dl>
  <p><strong><span lang="no-bok">&nbsp;&nbsp;&nbsp; Hvordan skal vi ta kontakt
  med deg?</span>:</strong></p>
  <dl>
    <dd>
    <table>
      <tr>
        <td><span lang="no-bok">Firma:</span></td>
        <td><input type="text" size="35" maxlength="256" name="Username"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><span lang="no-bok">Navn:</span></td>
        <td><input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserEmail"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><span lang="no-bok">Adresse:</span></td>
        <td><input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserTel"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><span lang="no-bok">Telefon:</span></td>
        <td><input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserFAX"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><span lang="no-bok">E-mail</span></td>
        <td><input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserFAX1"></td>
      </tr>
    </table>
    </dd>
  </dl>
  <dl>
    <dd>&nbsp;</dd>
  </dl>
  <p><span lang="no-bok">&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span>
  <input type="submit" value="      Send      ">
  <input type="reset" value="Slett data"></p>
</form>
<hr>
<h5><span lang="no-bok">&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span>Copyright<span lang="no-bok">:</span>
<span lang="no-bok">
<a title="babo@jobbsenter.com" href="mailto:babo@jobbsenter.com">BA@BO</a>
</span>© 200<span lang="no-bok">3/2004, </span>[<span lang="no-bok">Jobbsenteret
-NHS</span>].<br>
&nbsp;</h5>

</body>

</html>

Håper dere kan hjelpe!!
Avatar billede tortur Nybegynder
25. november 2003 - 12:43 #1
Du skal bare lave et computer spil med god grafik