Avatar billede downshooter Nybegynder
24. november 2003 - 13:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RDF fil fra newz.dk på min egen hjemmeside ?

Hej
jeg har er i gang med at lave en hjemmeside, hvor jeg så kom på den idé at jeg ville have RDF nyheder (eller hvad det nu hedder) inde fra newz.dk (som inde på www.bob.dk) jeg har ledt google og eksperten igennem og der står da også en masse om det, men jeg forstår ikke hvordan det skal komme til at virke!.
min hjemmeside er lavet i html (da jeg ikke kan finde ud af andet)
og jeg bruger dreamweaver (ved ikke om det har noget at sige)
Glæder mig til at få nogle svar
på forhånd tak ! :)
Avatar billede downshooter Nybegynder
24. november 2003 - 13:35 #1
forresten jeg har fundet RDF-filen inde fra newz af den kan i se her:
http://newz.dk/rdf.php
Avatar billede downshooter Nybegynder
03. februar 2004 - 13:06 #2
jeg lukker spørgsmålet
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. februar 2004 - 13:09 #3
sådan her kan du gøre
http://www.eksperten.dk/spm/446397
eksemplet ligger godt nok ikke på min server mere, men det burde ikke betyde noget.