Avatar billede rema Nybegynder
23. november 2003 - 20:30 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af side

Hej alle.

Lidt ris og ros på denne næsten færdig side.

http://www.in-touch.dk/site
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. november 2003 - 21:02 #1
(1) En meget enkel og overskuelig opbygning

(2) En meget kort indledning, men synes egentlig den giver et godt indtryk af sidens indhold.

(3) Når man klikker på et link, kommer der en stiplet kasse rundt om, indtil siden loades - ser ikke så smart ud.

(4) Hold dig til den samme skrifttype på alle siderne
Avatar billede mads.peder Nybegynder
23. november 2003 - 21:18 #2
Ser virkelig flot ud. Vil dog hellere have linket til forsiden helt til højre i stedet for helt til venstre, me sådan er jeg jo også bare. Logoet til venstre i toppen ligner et bryst. Er det meningen ??

Ellers flot side
Avatar billede rema Nybegynder
23. november 2003 - 21:20 #3
mads.peder>>

Haha havde ikke lige tænkt på det!

rema

p.s tak for de pæne ord.

venter med at give point til at der har været lidt flerer inde
Avatar billede tjay8 Nybegynder
23. november 2003 - 21:22 #4
pæn side men stry dog kontakt siden det virker lidt mærkeligt når der bare står kontakt og så er bunden, hvor disse informationer står, bare rykket op
Avatar billede mads.peder Nybegynder
23. november 2003 - 21:24 #5
rema<<<
Kan også godt være jeg tænker for meget i den retning ;-)
Avatar billede rema Nybegynder
23. november 2003 - 21:48 #6
tjay8>>

arrangementer og kontakt er ikke færdig, og i kontakt vil der og komme en form hvor man kan skrive forskelligt:)

rema
Avatar billede kitteq Nybegynder
24. november 2003 - 00:52 #7
Ja, som andre skriver fin side...

Jeg kunne dog godt tænke mig at den var lidt mere uddybende. Når jeg f.eks. kigger på din prislist, så sidder jeg og tænker "hmmm og hvad er så sittin, eller cirklen" eller "hvordan mon det foregår?".
Måske også lidt om hvor i landet du/I kommer og hvilke forudsætninger I har, altså en profil eller noget i den stil...

Lige når det handler om den retning findes der jo et hav af mennesker, derfor ville det som kunde være vældig rart at vide om det nu er en af dem der udgiver sig for at være noget de ikke er, eller "the real thing" man har fat i.

Kristina
Avatar billede deurell Nybegynder
25. november 2003 - 23:09 #8
Udemærket side.
Et enkelt billede eller to på hver side ville ellers være ok, og desuden et mere tydeligt logo...symbolet (om det så er et bryst eller ej) burde have en mørkere farve eller kant end baggrunden

Kristina>Mon ikke du alligevel skal finde ud af med dig selv om du stoler på en der tilbyder noget alternativt service....
Avatar billede deurell Nybegynder
25. november 2003 - 23:09 #9
hov det var et svar
Avatar billede kitteq Nybegynder
26. november 2003 - 09:51 #10
derurell > Jo, det har du ret i, men derfor vil det for stadig være rart at vide f.eks. hvor længe vedkommende har beskæftiget sig med det, hvor eller hvordan man har lært det osv. Kender det fra mig selv, da jeg også arbejder indenfor en "hokus-pokus-branche" og noget af det jeg ofte bliver spurgt om, er min baggrund... Det led kunne altså godt spares på en hp...
Avatar billede deurell Nybegynder
26. november 2003 - 10:47 #11
sandt nok... Jeg arbejder nu også selv med noget hokus pokus, men det er dog den underholdende af slagsen og ikke den alvorlige... www.tryllerylle.dk
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
26. november 2003 - 11:11 #12
Hej Rema - fin side, men der er lige lidt jeg selv ville ændre....

* jeg synes siden virker meget "hvid" - det er hårdt for øjnene... jeg ville nok prøve at ændre den hvide baggrundsfarve...

* Du skifter imellem forskellige skrifttyper eller ihvertfald imellem fed og normal, alt efter hvor man er på siden - det virker lidt rodet.

* Hele højre kolonne på forsiden er meget rodet (gavekort, rensning af huse, tilmelding) - disse ville jeg smide ind i en undermenu og derefter koncentrere mig om at få gjort forsiden: enkel, beskrivende og tiltrækkene.

* Der er flere stavefejl på siden.

* Det er selvfølgelig en smagssag men når jeg kigger på billedet af Isabel på forsiden - fornemmer jeg næsten at hun siger: "eiii - er det nu dig igen?"

Det var alt for mig indtil videre - hygge...
Avatar billede linuxklovnen Nybegynder
26. november 2003 - 13:44 #13
Farvevalget er en smule forkert efter min smag. Måske du skulle prøve lidt mere hen i de brune toner.

Menuen bryder jeg mig ikke om. Det poppede, lidt newbie-agtige, onmouseover-glow er personligt aldrig noget jeg har brudt mig om, men hver sin smag. Jeg synes bare ikke det virker professionelt.

Derudover synes jeg siden er lidt for lille. Prøv at gøre din tabel skridtet tættere på en kvadrat. Ellers lav den 800*600. Den er altid god.

Hvis der arbejdes lidt med det tror jeg godt det kunne blive en okay firmaprofil.

/kongrauvgn