Avatar billede kiels Nybegynder
23. november 2003 - 01:00 Der er 2 kommentarer

Logo til gård

Hej

Jeg søger en der kan lave et logo til en gård. Gårdens navn er "Kielsbjerg", dette skal indgå i logoet.

Desuden må der gerne indgå en grise og evt. kornstå.

Et forslag, men ikke et krav:
Gården er navngivet efter en stor bakke, der ligger lige bag den, som hedder Kielsbjerg, her står der 4 vindmøller. Det kunne evt indgå i logoet, som en bakke med 4 møller og så navnet Kielsbjerg nedenunder. Desuden gerne kombineret med grisen, så det signalerer vores produktion.

Logoet skal kunne bruges både på en hjemmeside og på brevpapir mv. Det vil derfor være en fordel, med en version i farver og en i gråtoner.

Farverne ligger rimeligt frit, men det må gerne være noget grønligt...

Størrelsen ligger ikke fast, men det skal være så det kan bruges som logo på brevpapir og trykkes som streamere uden at blive for gnidret.

Skriv, hvis i mangler oplysninger...
evt. på: mlp@kielsbjerg.dk

/Martin
Avatar billede atf_nova Nybegynder
23. november 2003 - 04:10 #1
http://www.novaplanet.dk/files/kielsbjerg.jpg

kan også fåes i sort/hvid

fjerner "made by nova" hvis du vil ha' det
Avatar billede kiels Nybegynder
23. november 2003 - 19:21 #2
Det ser rigtig godt ud nova.

Vi skal lige have lidt tid til at tænke over om noget måske skal ændres lidt, og om der evt. skulle komme andre forslag.

/Martin