Avatar billede kely Nybegynder
22. november 2003 - 11:52 Der er 7 kommentarer

problemer når jeg laver login systemer!

Når jeg har lavet et login system hvordan laver jeg så også brugere det kan jeg bare ikke finde ud af hjææælp mig plzzz
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
22. november 2003 - 11:58 #1
Hvordan ser dit login-system ud?
Benytter det sig af database eller...?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. november 2003 - 02:55 #2
www.showsource.dk har loginsystemer...
Avatar billede kely Nybegynder
23. november 2003 - 11:24 #3
wamoiro-uha hvordan opretter jeg en database?? det er noget med den skal hedde DB,eller BD eller sådan noget
Avatar billede kely Nybegynder
23. november 2003 - 11:24 #4
wamoiro-uha hvordan opretter jeg en database?? det er noget med den skal hedde DB,eller BD eller sådan noget
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
23. november 2003 - 12:30 #5
Kører du med MySQL-DB?
For så kan du smække http://www.phpmyadmin.com op som admin-system til dine DB'er. Det er rigtig let at gå til. Det eneste du skal gøre for at "installere" det er at ændre i den medfølgene config-fil som ligger i phpMyadmin.
Avatar billede kely Nybegynder
23. november 2003 - 12:39 #6
wampiro-uha kan du ikke ringe til mig på 28784125 så kan du lige hjælpe hvis du vil... håber du vil
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. november 2003 - 22:35 #7
www.phpmyadmin.net er det nu, den anden skal du IKKE klikke på, den giver 4 millioner pop-ups