Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
21. november 2003 - 18:55 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Biga Århus vurdering

Hey.
Jeg har fået til opgave at lave et prøve design til Biga Århus.
Jeg har så arbejdet lidt med det, og kommet frem til dette resultat:

http://www.dennis.laxy.dk/test/biga.htm

Der vil komme et nyt toplogo, et af et andet køkken, men det vil få samme farve.

I kan se deres nuværende design her:
http://www.biga-aarhus.dk

Ris/ros søges :)
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 18:58 #1
Tror mere du skal ud i noget ala deres hovedside www.biga.dk
Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
21. november 2003 - 19:06 #2
Tja, det var nu meningen ikke at lave det som deres hovedside, da der er temmelig mange Biga forhandlere der har den opsætning...
Avatar billede izemate Nybegynder
21. november 2003 - 19:20 #3
Har da lige et par punkter til dit design..
Synes at siden bliver for ens farved.. der er lidt for meget sandfarve :-) Måske hvis du lavede fx åbningstider kassen hvis/lysegrå..

I top banneret er bænt nok bortset lige fra teksten Biga århus.. den virker ikke så stilren som resten af designet..

<\\izemate
Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
21. november 2003 - 19:31 #4
Jeg har lavet et andet design...
Det blev lige lavet hurtigt, så jeg vil nok gøre kontakt mulighederne nede i bunden lidt mere overskuelige...
http://www.dennis.laxy.dk/test/biga_2.htm

Hvad synes i om den?
Avatar billede mads.peder Nybegynder
21. november 2003 - 19:45 #5
Kan faktisk bedre lide det gamle. Synes ik det er så normalt. Og jeg elkser unormale design´s :-)

Synes dog at dit billede med BIGA køkken blablabla, ahr alf for meget hvidt nede i bunden, og skubber menuen nedad. Men ellers flot side :-)
Avatar billede marve Nybegynder
21. november 2003 - 21:36 #6
Det nye design er super! Meget behagelig at se på, overskuelig, og ser ud til at være let at manøvrere rundt i. Den gamle ser liidt for amatøragtig (undskyld mig) ud, men den nye...! Meget flot.

Kan personlig bedst lide at åbningstiderne og det andet står ude til venstre. Man ser det hurtigere på den måde. Men det er måske smag og behag..

Marve
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2003 - 23:09 #7
Jeg synes www.biga.dk ser mere professionelt og gennemtænkt ud
Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
21. november 2003 - 23:33 #8
El barto: Nu er det jo hellere ikke den samme person der har lavet de 2 sites. Jeg fik til opgave at lave et nyt design til Århus siden, og den skulle ikke linke til de andre biga sider, så hvorfor sammenligner du de sider?
Hvis du vil sammenligne noget, så skal du da sammenligne www.biga-aarhus.dk og de sites jeg har lavet...
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2003 - 00:33 #9
Ja, men du argumenterer for at biga-aarhus.dk skulle bruge dit design fremfor biga.dk's

Det kan jeg ikke støtte op om.
Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
22. november 2003 - 09:48 #10
Tror du har misforstået noget der barto...
Biga er en kæde af forhandlere. Biga.dk er deres "hovedside", det er blandt andet derinde de linker til de andre forhandlere. Så findes der andre hjemmesider som fx www.biga-horsens.dk eller www.biga-holstebro.dk
Biga århus kan ikke bruge biga.dk's design, da de 2 sider faktisk ikke har andet at gøre med hinanden end at de sælger det samme. Det ville være ligesom hvis fx www.kandu.dk stjal www.exp.dk's design, da begge sider er forum's men derfor må de jo ikke have det samme design.
Kan du ikke se hvad jeg mener nu?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2003 - 11:24 #11
Ja ok, nu er jeg med :)