Avatar billede tatoojack Nybegynder
20. november 2003 - 21:38 Der er 2 kommentarer

langsomt net og msn log in problemer når jeg bruger proxy

jeg har prøvet et par progy servere(bare sat dem ind i EI) men mit net bliver meget langsomt når jeg gør det! og jeg har os haft problemer med at logge på msn og jeg kan ikke downloade! fra ofir mail fx.

nogle der ved hvad problemet ka være??? er det bare fordi det er nogle dårlig server jeg har valgt??? eller???

På forånd tak
Avatar billede sukos Juniormester
20. november 2003 - 21:49 #1
Hvilke proxies?
Men der er jo altid lidt opsætning på en proxy, og sædvanligvis, (mit indtryk), så går det lidt langsommere via en proxy, men ikke noget nævneværdigt.
Avatar billede tatoojack Nybegynder
20. november 2003 - 21:50 #2
jeg har prøvet en del forskællige!... det går MEGET langsom!