Avatar billede code_freak Nybegynder
20. november 2003 - 21:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Den flotteste Brugerflade, og styling til den

Jeg er blevet inveteret til at fremvise en anden form for styresystem end windows (for at vise der findes andet en windows), siden det er på en folkeskole, kan jeg regne ud at jeg skal installere en flot og smart brugerflade, så der er noget at blive imponeret over (det er jo det der skal fange opmerksomhed), så jeg vil spørge, om der er nogen der kender en flot brugerflade, og et style til det?

mange tak!
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2003 - 22:58 #1
Installer noget Gnome med et par MODs.. eller installer FluxBox (fluxbox.org)
Hvis du skal vise det for lærerne, skulle du måske endda prøve den nye KDE, eller XFCE (www.xfce.org)

mere er der vidst ikke at sige til det :))

Held og lykke.
Avatar billede code_freak Nybegynder
20. november 2003 - 23:02 #2
mange tak, nu ved jeg hvad jeg skal bruge natten på :)