Avatar billede eclain Nybegynder
20. november 2003 - 17:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Store bokstaver

Hey..
Her for et par dage siden skete der noget underligt med min comp.. Når jeg sidder på internettet er mange af bokstaverne Større end de normalt skal være.. Først troede jeg det var noget med hjemmesiderne, men så fandt jeg ud af det ikke skete på andres comps.. Ved i hvad der er galt ? Det er sq lidt træls..

MHV. Thomas - eclaiN
Avatar billede bpraem Nybegynder
20. november 2003 - 17:46 #1
Gå op i wiev => text Size..... Der vælger du hvor stor din tekst skal være !
Avatar billede ronnieole Nybegynder
20. november 2003 - 17:50 #2
Hold din CTRL knap inde og scroll på musen op eller ned for at få dem større eller mindre :)
Avatar billede ronnieole Nybegynder
20. november 2003 - 17:52 #3
Doh... prøver lige at svare istedet

Hold din CTRL knap inde og scroll på musen op eller ned for at få dem større eller mindre :)
Avatar billede eclain Nybegynder
20. november 2003 - 18:05 #4
ahh tak mand, til jer begge.. Det var sq nice..
Avatar billede bpraem Nybegynder
20. november 2003 - 18:08 #5
Takker for point =)