Avatar billede sortsovs Nybegynder
20. november 2003 - 16:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til convetering..

Hey derude..

Jeg står og skal have conveteret min Micorsoft Publisher fil om til *.pdf format.

Men hvorfor et program kan jeg bruge til dette?

Håber i kan hjælpe...

Mvh Nicolaj Jensen
Avatar billede solom Nybegynder
20. november 2003 - 16:51 #1
Avatar billede sortsovs Nybegynder
20. november 2003 - 17:09 #2
Og det er nok det værste program jeg nogensinde har prøvet at installere... Den installere jo ikke, den popper bare op med en readme.htm???

Nogle andre programer?
Avatar billede solom Nybegynder
20. november 2003 - 17:11 #3
den instalerer en "printer", så printer du din fil til et pdf dokument
Avatar billede sortsovs Nybegynder
20. november 2003 - 17:12 #4
Argh... Hehe okay... Hmm har bare ikke publisher, det er en fil jeg skal convertere for en af mine venner?
Avatar billede solom Nybegynder
20. november 2003 - 17:28 #5
der er ikke umiddelbart noget program, andet and MS Publisher, som er i stand til at åbne filformatet.
Avatar billede sortsovs Nybegynder
20. november 2003 - 17:50 #6
Okay.. Jeg prøver Du får point...