Avatar billede superbongo Nybegynder
20. november 2003 - 16:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slippe af med fejlmelding når jeg åbner Word-dokumenter

Hejsa,

For et par måneder siden installerede jeg "Winfax 10.2" åp min laptop (XP pro) hvorefter jeg unstall´ede den. Men efter dette er sket, får jeg følgende fejlmelding hver gang jeg åbner Word:

"compile error in hidden module: WinFaxPrintandMerge"

Har nogen et godt bud på hvordan jeg får det væk ???
Avatar billede proff Nybegynder
20. november 2003 - 16:35 #1
Prøve at slette word og gen-installerer det :)
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2003 - 16:36 #2
Søg efter WinFaxPrintandMerge i registreringsdatabasen

1) Start -> Kør -> regedit -> OK
2) Søg efter WinFaxPrintandMerge
3) Slet alle forekomster

NB!! Husk at det kan være risikabelt at rette i registreringsdatabasen.
Avatar billede rvm Nybegynder
20. november 2003 - 16:47 #3
Prøv at gå ind i "Funktioner/Tilføjelsesprogrammer" og se om der skulle ligge en Winfax skabelon, der ikke er blevet slettet.
Avatar billede superbongo Nybegynder
20. november 2003 - 16:57 #4
Har nu prøvet regedit - og fandt et par WinFax-filer som jeg har slettet - genstartet puteren - og ingen ændringer :(
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2003 - 16:58 #5
Hmmm....

Har du prøvet det proff foreslår?
Avatar billede superbongo Nybegynder
20. november 2003 - 17:01 #6
...har også tjekket tilføjelsesprogrammer - der var sørme også noget der kunne ligne WinFax. Det kunne jeg ikke "remove" - men jeg har deaktiveret det. Genstartet og igen ...ingen ændringer.

Har fortsat problemet
Avatar billede superbongo Nybegynder
20. november 2003 - 17:02 #7
Yep...har geninstalleret Word...to gange
Avatar billede rvm Nybegynder
20. november 2003 - 18:47 #8
Find Words opstartsbibliotek

Funktioner/Indstillinger, Fanen "Filplaceringer", Stien "Start"

Gå ind gennem stifinderen med Word lukket og slet WinFaxskabelonen i mappen words startmappe
Avatar billede superbongo Nybegynder
20. november 2003 - 21:13 #9
rvm: der fremgår ingen filer i mappen "start" og heller ikke i "startup". Jeg fatter ikke helt hvad der sker ? Da jeg kørte en regedit, fandt jeg jo WinFax-filer som jeg slettede - og genstartede - men uden held. Når jeg åbner word får jeg fortsat samme fejlmelding. Hvis der overhovedet er flere forslag, er jeg yderst lydhør - da problemet desværre er uændret :(
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2003 - 23:30 #10
Fandt dette på adresssen http://joe.moschak.com/hints/OfficeBody.htm:

Using Windows Explorer, locate and delete the existing macro file and then choose not to use macros with WinFax. The macro file is Wfword2k.dot and is located in the C:\Program Files\Microsoft Office\Office\Startup folder. If you do this, stop here--you are done.
Avatar billede superbongo Nybegynder
21. november 2003 - 11:43 #11
Hovsa: du får point - det virkede da jeg slettede Wfword2k.dot-filen - takker for hjælpen :-)
Avatar billede superbongo Nybegynder
21. november 2003 - 11:44 #12
Lukker !