Avatar billede chaar Nybegynder
20. november 2003 - 10:30 Der er 2 kommentarer

Nyt domæne-forbidden fejl

Jeg har lige købt et domæne. Der er endnu ikke lagt noget ud på det, da jeg ikke er kommet så langt endnu, men når jeg forsøger at komme ind på domænet, får jeg dette at vide:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.27 Server at www.haar-design.dk Port 80
Hvorfor nu det? Som jeg har forstået det, burde der komme en side frem med hvem der ejer det domæne...altså mig...
Gør jeg noget forkert? Kan andre så heller ikke komme derind?
Det er rimelig vigtigt at man kan se min hp, da den skal bruges til firmaer.
Jeg er først begyndt at lære alt det her med internet og hjemmesider, så det er sandsynligt at jeg gør noget forkert...jeg kan bare ikke finde ud af hvad.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. november 2003 - 10:33 #1
Prøv at lægge en index.html fil derind
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. november 2003 - 10:34 #2
b-one lægger vistnok ingenting på dit website af sig selv. Det skal du gøre.