Avatar billede stoffer Nybegynder
14. september 1999 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

cache

jeg synes godt at admin kunne tænke over dette

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=4169

tingene bliver også cached på eksperten, når man er gået væk fra siden og kommer tilbage, er der mange gange man ikke kan se de nye kommentarer uden at trykke refresh. Ville dette ikke løse problemet?
Avatar billede Slettet bruger
15. september 1999 - 00:02 #1
Når jeg bruger IE 4,0 SP2, for jeg sidste nyt med, når jeg kommer tilbage til siden senere. Bruger jeg der i mod Opera, så får jeg ikke det sidste nye med uden refresh, men hvad, når jeg svare/kommentere et spørgsmål kommer dette heller ikke med uden refresh. Men på grund af Operas hurtighed i forhold til IE , så lever jeg gerne med refresh.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 1999 - 00:04 #2
Du kan også indstille din browser til at opdatere hver gang du besøger en side.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 1999 - 00:05 #3
Du kan også indstille den til om den skal gemme de sider, som du besøger eller smide dem væk, når du lukker.
Avatar billede stoffer Nybegynder
15. september 1999 - 11:12 #4
jaja alt det ved jeg godt, NE har refresh problemer, også selvom sætter sin browser til at "update on every visit". Nogle gange gør IE 5.0 det også

Jeg synes bare det kunne være en god idé hvis det blev gjort, det kan da ikke være det store besvær at sætte to meta-tags ind vel?
Avatar billede Slettet bruger
15. september 1999 - 14:54 #5
Ok  :O)
Avatar billede stoffer Nybegynder
05. november 1999 - 01:17 #6
afsluttet