Avatar billede kexe Nybegynder
18. november 2003 - 19:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp med insallation af windows 98

Hej

jeg har lige købt en ny computer som er helt tom, og skal installere win98
jeg har 98 CDen og startdisken men jeg aner ikke hvad jeg skal skrive i dos'en
jeg har forsørgt een gang hvor jeg "gjore et eller andet" med min (delte den op i dreve eller sådan noget...den er på 80gb)
jeg har prøvet at skrive install men dår den er gået igang
med at installere siger den windows kræver, ...  og noget mere , men sætningen er ikke fulendt

som i nok har gættet har jeg aldrig prøvet dette før og er ikke særlig god til computere, så jeg håber nogen kan hjælpe.

spørg endelig hvis jeg har glemt noget
Avatar billede kexe Nybegynder
18. november 2003 - 19:48 #1
nå men jeg har tilsyneladende løst problemet da jeg formaterede hden, så bare glem det :P
Avatar billede fromsej Praktikant
18. november 2003 - 19:49 #2
Det skulle jeg lige til at spørge om.*S*
Lav et svar selv og accepter det, så spørgsmålet kan blive lukket igen.
Avatar billede web-support Nybegynder
18. november 2003 - 22:21 #3
skal du have delt din harddisk op i flere eller skal du have alle 80 g på c:
Avatar billede halifax Nybegynder
18. november 2003 - 22:43 #4
web-support - Man stiller ikke et spørgsmål og lægger det som "Svar". Det er ikke god etikette på E.dk
Avatar billede kexe Nybegynder
18. november 2003 - 23:10 #5
er fikset har 80gb hardisk nu
Avatar billede halifax Nybegynder
20. november 2003 - 01:17 #6
kexe - Så luk spørgsmålet ved at akceptere dit eget svar.