Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. november 2003 - 18:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logge på

En af mine venner har et problem.
Når der forsøges at logge på msn og oplysninger er tastet sker der ikke andet end den går tilbage til indtastsnings området. hvad kan der være galt
Avatar billede resten Nybegynder
17. november 2003 - 18:03 #1
Prøv at slet den og genindstaler.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. november 2003 - 18:05 #2
prøvet. virker ikke jeg har lige prøvet at logge på den nu her og jeg kan godt
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
18. november 2003 - 11:16 #3
kommer der ingen fejlmedd ? Eller et popup vindue (blokeret?) med info ?
Avatar billede squiip Nybegynder
24. november 2003 - 02:01 #4
Hvis du er bag en firewall eller en NAT kan det være problemet.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. marts 2004 - 16:59 #5
Lukker