Avatar billede thomasjessen Nybegynder
17. november 2003 - 15:25 Der er 3 kommentarer

Sletning af partition på Flashdrive (pendrive)

Hej
Jeg har lige fået en Pendrive (se mere på www.pendrive98.dk). Desværre kom jeg til at partitionere den, efterfulgt af at jeg slettede den pågældende software som var installeret på drevet. Nu har jeg forsøgt at hente en ny version på nettet, men den siger at bare at den ikke kan finde USB enheden selvom filen ligger på enhenden og den er genkendt i WIN XP. Hvad gør jeg? Kan jeg få noget software som HELT kan slette usb enden (har prøvet med partition magic, men den kan ikke engang se den???)

Med venlig hilsen,
Thomas Jessen
Avatar billede chalde Seniormester
17. november 2003 - 15:33 #1
prøv
højreklik denne computer->administrer->lager->diskhåndtering
Avatar billede chalde Seniormester
17. november 2003 - 15:34 #2
og så slet partitioner der fra.
Avatar billede thomasjessen Nybegynder
17. november 2003 - 15:43 #3
Det kan man desværre ikke, det har jeg også prøvet...