Avatar billede Chewie Novice
17. november 2003 - 12:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Dankort gateway

Hej

Jeg ville hører om der nogle der har erfaringer med de forskellige DKgateways !

Jeg har kigget lidt på DIBS, freeway og wannafind. Der er meget stor prisforskel... har det noget og gøre med sikkerheden ?

Chewie
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
17. november 2003 - 13:41 #1
Jeg kan varmt anbefale DIBS, selvom de hører til de dyreste betalingsløsninger.
Deres betalingssystem er let at bruge, og har mange muligheder for konfigurering/sikkerhed, og deres support er i top.

Freepay er lavet/supporteret af samme personer som dating.dk, og deres sikkerhed/performance/support er jo ret kendt...
Avatar billede krogstrup Nybegynder
17. november 2003 - 13:55 #2
kan kun tilslutte mig fsconsult.dk !!!

DIBS fungerer 100%. Sikkerhed & især service er i top. Har selv lige launchet et site hvor jeg brugte freepay.dk - det har jeg fortrudt MEGET, service er elendig !!!
Avatar billede moskjaer Nybegynder
18. november 2003 - 09:38 #3
Jeg har flere gange brugt Dandomain og de har en hurtig og kompetent support. Baserer sig på samme system som Freepay
Avatar billede peng Nybegynder
18. november 2003 - 10:30 #4
Dibs er absolute det jeg vil anbefale. Prof. service og support
Avatar billede Chewie Novice
22. november 2003 - 16:02 #5
takker for responce og god weekend

smid et svar
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
22. november 2003 - 16:43 #6
svar
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
22. november 2003 - 16:44 #7
ups, svar