Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
15. november 2003 - 19:38 Der er 4 kommentarer

Internet virksomheder/ideer købes

Hejsa derude

Jeg søger nye projekter og er derfor int. i alle mulige former for sider og shops.

Har du/i en side/shop i ikke længere har energi/lyst til at drive, er jeg int. i, at købe den.

Jeg er meget int. i nye produkter. Som f.eks. www.gyrosport.dk som jeg overtog for et par mrd. siden.

Mvh Gyrosport
Avatar billede tt-dk Nybegynder
15. november 2003 - 20:30 #1
har du icq eller msn, som man evt. kan kontakte dig på?
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
15. november 2003 - 20:32 #2
Du kan skrive til info@gyrosport.dk så videregiver jeg gerne min msn.
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
04. december 2003 - 20:56 #3
lukker
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2004 - 22:32 #4
Hvad med at lukke spørgsmålet, du kan accepterer mit svar eller lave et selv