Avatar billede soes Nybegynder
13. november 2003 - 20:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til SQL

Jeg skal til at oprette en del tabeller samt constrains i en Oracle 9i database. Tænkte om der var nogle der havde erfaringer med et program som kunne generere sql'en?

Det som jeg tænker på er om man kan finde noget hvor der er et GUI hvor man vælger tabel navn datatype, pk o.l. eller er det ønsketænkning. Jeg ved ikke om der følgere nogle programmer med til Oracle men det er ikke nogle jeg har umiddelbar adgang til.
Avatar billede teepee Nybegynder
13. november 2003 - 22:04 #1
Prøv med TOAD fra Quest.com. Der er en fuldt fungerende trial udgave.
Avatar billede soes Nybegynder
13. november 2003 - 22:17 #2
ok, ser lige på det...
Avatar billede arne_v Ekspert
13. november 2003 - 22:38 #3
Hvis penge ikke er et problem:
  Embarcadero DBArtisan
Avatar billede teepee Nybegynder
14. november 2003 - 13:06 #4
Eller ER/Win.