Avatar billede perbundy Nybegynder
13. november 2003 - 18:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at redde nogle filer fra en dårlig diskette ?

Hej!

Er det muligt at redde nogle filer fra en diskette, hvor filstymet var FAT, men har ændret sig til RAW (muligvis en dårlig diskette).

Filerne er stadig på disketten, da jeg har taget en copydisk, men jeg kan ikke åbne dem.
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. november 2003 - 19:57 #1
Det er det nogle gange, og andre gange redder du kun noget af dataen. Brug Norton utilities Disk Doktor.
Hvis du bor i københavnsområdet og kan komme forbi Frederiksberg kan jeg føre det for dig
Avatar billede perbundy Nybegynder
13. november 2003 - 20:33 #2
Ok, er det noget man kan downloade ?

Er ikke fra københavnsområdet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. november 2003 - 20:57 #3
Nej den kan købes, er ikke gratis