Avatar billede ravnborg Nybegynder
13. november 2003 - 18:00 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Anmeldelser af digitalkamera.

Jeg står og skal til at købe et digitalkamera. Er der ikke en der kender en god side hvor man kan læse anmeldelser af digitalkameraer?
Også gerne en side der viser billeder taget med de forskellige kameraer

Ravnborg
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
13. november 2003 - 18:02 #1
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. november 2003 - 18:05 #2
Avatar billede jensendk Nybegynder
14. november 2003 - 08:13 #3
En rigtig god ide er at læse brugernes kommentarer til Kameraerne, f.eks på www.fotokritik.dk og www.photo-base.dk samt fotosidan.se. F.eks  viser en anmeldelse ikke at Canon's 10D og 300D har problemer med sigma's 17-35 2.8 objektiv og flere andre..
Avatar billede ravnborg Nybegynder
14. november 2003 - 15:11 #4
Jensendk -> Opret lige et svar, så du kan få din del af pointene
Avatar billede jensendk Nybegynder
14. november 2003 - 15:20 #5
Ok :-) www.foto.no er også god..